بتن گوگردی چیست؟
نوشته شده توسط : ساخت بازار

همچنين براي زير سازي تجهيزات سنگين از گروت استفاده مي شود. کاربرد گروت مشابه ملات می باشد. گروت براي زیر صفحه ستون ها، ریل ها، آنکربلت ها، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پل ها ، توصيه مي شود.يکي از موادي که در گروت استفاده مي شود باعث منبسط شدن شده ومکانی که در آن گروت ریخته شده و قابل دسترسي نيست را کامل پر می کند. 

بتن گوگردي-بتن گوگردي چيست-بتن گوگردي و ويژ‍گي هاي آن-ويژگي هاي بتن-خواص فيزيكي بتن-خواص شيميايي بتن-اطلاعات تخصصي بتن-اطلاعات فني بتن-بسته بندي بتن-مشخصات فني بتن-مشخصات كلي بتن-مشخصات شيميايي بتن-بتن اكسپوز-بتن اكسپوز چيست-كاربرد بتن اكسپوز-بتن اكسپوز در معماري-بتن در معماري-بتن مسلح-بتن مسلح چيست-

گروت ها به گونه ای طراحی شده اند که توان جذب نیروهای وارد و انتقال آنها را به بخش زیرکار داشته باشد برای مثال در هنگام نصب انواع ماشین آلات نیروهای وارده از آن ها توسط گروت یا ملات به فنداسیون بتنی منتقل می شود. ملات ها و گروت ها باعث مقاومت های مطلوب و مطمئن و همچنین اتصال پایدار بین ملات یا گروت و سازها قرار گیرد و بر روی آن گروت یا ملات قرارگیرد از یک طرف و سطح زیرکار از طرف دیگر میشود. بطور کلی دو روش ملات ریزی یا گروت ریزی در داخل حفرات در محل اتصال آنکرو وجود دارد.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: